آموزش خرید قرص سقط جنین آمریکایی 09233867750 اینترنتی و داروخانه

قرص سقط جنین سایتوتک

در این مقاله قصد داریم نحوه خرید قرص سقط جنین آمریکایی از داروخانه را به شما آموزش دهیم. منظور از قرص سقط جنین همان قرص سایتوتک است که محصول کمپانی فایزر است. شرکت فایزر یک شرکت داروسازی چندملیتی آمریکایی است، که با درآمد سالانهٔ ۱۰۰ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت داروسازی جهان شناخته می‌شود. قرص سایتوتک یکی از محصولات پر فروش این کمپانی غول پیکر آمریکایی است.

مشاوره رایگان برای خرید:  09233867750

بهترین شیوه خرید قرص سقط جنین آمریکایی چیست؟

بهترین شیوه خرید قرص سقط جنین آمریکایی یا سایتوتک آمریکایی از داروخانه است اما هر کسی واجد شرایط برای خرید دارو نیست به همین دلیل باید از روش های دیگر برای خرید دارو اقدام کند. یکی از روش های خرید قرص سقط امریکایی خرید اینترنتی است که وب سایت های زیادی هستن این قرص سقط جنین را به فروش می رسانند.

همچنین در بازار های غیرقانونی خرید و فروش داروی نایاب مانند خیابان ناصر خسرو و بعضی عطاری ها در سطح شهر می توان این قرص سقط جنین را پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سقط سایتوتک امریکایی از داروخانه

جهت خرید قرص سایتوتک آمریکایی به صورت قانونی باید به داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان مراجعه کنید. چرا که در هیچ یک از داروخانه های سطح شهر از جمله داروخانه ۱۳ آبان و داروخانه هلال احمر هم امکان خرید قرص سقط جنین سایتوتک وجود ندارد. نکته قابل ذکر این است که قرص سقط جنین سایتوتک در داروخانه دیگر بیمارستان ها نیز پیدا نمی شود. تنها راه ممکن برای خرید قرص سقط جنین سایتوتک (میزوپرستول) در داروخانه بیمارستان های زنان و زایمان با ارائه مدارکی هم چون:

  • نسخه توسط پزشک متخصص
  • دو عدد سونوگرافی در روز و مکان مختلف
  • ارائه مدرک شناسایی با کپی آن

قرص سقط جنین سایتوتک

قرص سایتوتک چیست؟

قرص سایتوتک یک نوع دارو است که به عنوان یکی از روش‌های پزشکی برای خاتمه‌دهنده بارداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماده‌ی فعال اصلی در این دارو می‌تواند میزوپروستول (Misoprostol) است که باعث انقباض رحم و سقط جنین می شود.  میزوپروستول یک مشتق پروستاگلاندین است که باعث نرم شدن دهانه رحم و انقباض آن می شود. همچنین این دارو برای درمان زخم معده نیز کاربرد دارد.

در کشور های پیشرفته از ترکیب دو دارو  سایتوتک و میفپرستون برای سقط جنین استفاده می شود. اما در ایران به دلیل در دسترس نبودن میفپریستون فقط از میزوپروستول (سایتوتک) استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید سایتوتک از داروخانه

جدول عوارض قرص سایتوتک

عوارض قرص سایتوتک برحسب میزان شایع بودن آن به شرح جدول زیر است:

عوارض شیوع
خونریزی شایع
درد شدید شایع
نفخ شایع
تهوع و استفراغ شایع
اسهال شایع
عفونت رحمی کمیاب
آسیب به بافت‌های رحمی کمیاب
آسیب به رحم کمیاب

 

مصرف سایتوتک برای این افراد ممنوع است

مصرف قرص سایتوتک برای خاتمه دادن بارداری در برخی افراد با برخی از وضعیت‌ها و بیماری‌ها باید با احتیاط انجام شود. در زیر، چند مورد از وضعیت‌هایی که نیازمند توجه و احتیاط ویژه در مصرف سایتوتک هستند آورده شده است:

بیماری‌های قلبی و عروقی

افرادی که دارای بیماری‌های قلبی و عروقی هستند باید به دقت مصرف سایتوتک را با پزشک خود مشاوره کنند. این دارو ممکن است باعث افزایش فشار خون یا تغییرات دیگر در فعالیت قلبی شود.

بیماری‌های کلیوی

افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی باید مصرف سایتوتک را با پزشک خود مشاوره کنند، زیرا ممکن است نیاز به تنظیم دوز دارو داشته باشند.

دیابت

افراد دیابتی باید در هنگام مصرف سایتوتک به دقت مصرف داروهای دیابت خود را نظارت کنند، زیرا این دارو ممکن است تاثیراتی بر متابولیسم قند خون داشته باشد.

حساسیت یا آلرژی به مواد دارویی

افرادی که دارای حساسیت یا آلرژی به مواد موجود در سایتوتک یا داروهای مشابه هستند، باید از مصرف آن پرهیز کنند.

بیماری‌های خونی

افرادی که دارای بیماری‌های خونی مانند آنمی هستند، باید در مصرف سایتوتک با پزشک خود مشورت کنند، زیرا ممکن است عوارض جدی دارو بر روی سیستم خونی آنها داشته باشد.

بارداری خارج از رحم

در صورتی که بارداری خارج از رحم تشخیص داده شود، استفاده از سایتوتک ممکن است خطرناک باشد و توصیه می‌شود که به دستور پزشک متخصص عمل کنید.

بیشتر بخوانید: خرید قرص سقط جنین اراک

قرص سایتوتک توسط چه کشور های تولید می شود؟

قرص سایتوتک یک داروی ژنریک است که توسط شرکت‌های داروسازی در سراسر جهان تولید می‌شود. این دارو در اکثر کشورهای دارای صنعت داروسازی تولید می‌شود، از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، اروپا، چین، هند، کره جنوبی، ایران، و بسیاری دیگر.

توجه داشته باشید که نام تجاری “سایتوتک” ممکن است در برخی کشورها متفاوت باشد، اما ماده فعال اصلی، که معمولاً میزوپروستول است، همچنان به عنوان محتوی اصلی در این داروها استفاده می‌شود.

 

بهترین قرص سایتوتک برای چه کشوری است؟

سایتوتک تولید آمریکا، اروپا و کانادا دارای بهترین کیفیت هستند. در صورت دستری به این قرص های سایتوتک حتما این نمونه ها را تهیه کنید و مصرف نمایید.

بیشتر بخوانید: احتمال سقط ناموفق با قرص سایتوتک

قیمت قرص سقط جنین آمریکایی چند است؟

قرص سایتوتک امریکایی از 1 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می رسد.

 

چقدر طول می کشد قرص سایتوتک اثر کند؟

مدت زمان اثر سایتوتک به نحوه مصرف آن بستگی دارد. که به شرح جدول زیر است:

نوع مصرف شروع اثر (دقیقه) مدت اثر (ساعت)
خوراکی ۸ ۲
زیر زبانی ۱۱ ۳
واژینال ۲۰ ۴
رکتال ۱۰۰ ۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =