خرید قرص سقط جنین اراک

خرید قرص سقط جنین اراک

در این مقاله آموزش خرید قانونی و غیرقانونی قرص سقط جنین را در شهر اراک به شما آموزش می دهیم. در اراک درخواست برای سقط دارویی بسیار زیاد است. به همین دلیل این مقاله را به صورت جامع در مورد نحوه خرید قرص سایتوتک در شهر اراک می نویسیم در ادامه با ما همراه باشید.

خرید قرص سقط جنین اراک

برای تهیه و خرید قرص سقط جنین از داروخانه اراک به بیمارستان های زیر مراجعه کرده و این قرص سقط جنین را تهیه کنید. توجه داشته باشید در داروخانه بیمارستان های زیر تنها در شرایطی قرص سقط جنین به شما داده می شود که جنین شما ناسالم باشد و یا ادامه بارداری باعث خطرات جانی برای مادر شود. در غیر این صورت امکان خرید قانونی از داروخانه را در استان مرکزی نخواهید داشت.

لیست بیمارستان های زنان و زایمان در شهر اراک به شرح زیر است:

 

بیمارستان آیت‌الله طالقانی اراک

آدرس استان مرکزی ، اراک ، خیابان امام خمینی(ره) ، بیمارستان آیت الله طالقانی

تلفن 08632776063

 

بیمارستان شهید مدرس (شهدای 17 شهریور )ساوه

آدرس استان مرکزی ، ساوه ، خیابان مطهری ، بلوار مدرس ، بیمارستان شهدای 17 شهریور

تلفن 08642222042

 

بیمارستان امام خمینی (ره)خمین

آدرس استان مرکزی ، خمین ، بلوار پاسداران ، بیمارستان امام خمینی ( ره )

تلفن 08646332211

 

بیمارستان قدس اراک

اراک – استان مرکزی ، اراک ، خیابان فلسطین ، بیمارستان قدس اراک

تلفن 08632228063

 

بیمارستان امیرالمومنین(ع)

آدرس استان مرکزی ، شهر اراک ، میدان بسیج (سردشت) ، جنب دانشکده پزشکی ، بیمارستان امیر المومنین

تلفن 10 – 08634173601

به مراجعه به بیمارستان های فوق و با دارا بودن نسخه پزشک و سونگرافی رحمی می توایند از داروخانه این بیمارستان ها در استان مرکزی قرص سقط جنین تهیه کنید. البته برای خرید باید حتما نسخه پزشک همان بیمارستان را به همراه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: قیمت قرص سایتوتک

خرید قرص سایتوتک اراک

خرید قرص سقط جنین سایتوتک در اراک

همان طور که میدانید تهیه قانونی قرص سقط جنین کار آسانی نیست و باید واجد شرایط باشید طبق قانون جدید جوانی جمعیت تهیه این قرص سقط جنین بسیار سخت است و طبق شرایط خاصی این قرص سقط جنین به شما داده می شود.

حال ممکن است از خود بپرسید روش خرید غرقانونی قرص سقط جنین در اراک چیست؟

 

خرید سایتوتک در عطاری های شهر اراک

بعضی از عطلاری ها در شهر اراک قرص سقط جنین را به صورت غیرقانونی دارند ولی باید فروشنده به شما اعتماد کند تا این قرص سقط جنین را در اختیار شما قرار دهد.

 

خرید اینترنتی قرص سقط جنین در اراک

با سرچ در اینترنت این قرص سقط جنین را می توانید از وب سایت های مختلف به صورت تلفنی ثبت سفارش دهید البته نباید به هر وب سایتی اعتماد کنید. این قرص سقط جنین با روش های مختلفی برای شما ارسال می شود از جمله اتوبوس و به صورت بستی.

اگر آشنا در شهر تهران داشته باشید می توانید این قرص سقط جنین را به صورت پرداخت درب منزل در تهران تهیه کنند و برای شما پست کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید سایتوتک از داروخانه

منظور از قرص سقط جنین چیست؟

منظور از قرص سقط جنین همان قرص میزوپروستول یا قرص سایتوتک است که به صورت زیرزبانی و واژینال مصرف می شود باعث سقط موفق بیش از 90٪ در سه ماه نخست بارداری می شود. این قرص نسبت به سایر روش های سقط عوارض جانبی کمتری دارد و در کشور های غربی نیز برای سقط مورد استفاده قرار می گیرد.

قرص سایتوتک به دو صورت 200 و 100 میکروگرمی در دسترس است و شما برای سقط باید قرص 200 میکروگرمی سایتوتک را تهیه کنید. این قرص توسط کمپانی دارو سازی فایزر تولید می شود می تواند تولید کشور های چون امریکا٬ کانادا٬ آلمان و… باشد.

بعد از مصرف سایتوتک برای سقط جنین گرفتی شدید رحم٬ درد٬ خونریزی شدید واژینال٬ مشکلات معده ٬ تب و لرز قابل انتظار است. در صورت علایم شدید عفونت و خونریزی شدید به پزشک مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 14 =