قیمت قرص سایتوتک

یکی از دغدغه های ما ایرانیا برای خرید قرص سایتوتک قیمت آن است. با توجه به وارداتی بودن قرص سایتوتک قیمت آن وابسه به نرخ ارز بوده و روز به روز با قیمت ارز گران تر می شود. از طرفی دیگر این قرص در هیچ داروخانه ای نیز موجود نیست و یکی از راه خرید قرص سایتوتک اینترنتی می باشد. در این مقاله قصد داریم قیمت قرص سایتوتک در سال جدید شرح دهیم.

 

قیمت قرص سایتوتک چقدر است؟

قیمت قرص سقط جینن سایتوتک به کشور سازنده برند قرص بستگی دارد. سایتوتک برند کمپانی داروسازی فایزر است، که توسط کشور های مختلفی از جمله انگلیس، آلمان، آمریکا،هند و… ساخته می شود. قیمت هرکدام از این سایتوتک ها متفاوت است. منظور از قیمت قرص سایتوتک همان قیمت قرص سایتوتک 200 میکروگرمی µg است که برای سقط مورد استفاده قرار میگیرد. در اینجا قیمت برخی از قرص های سایتوتک را برای شما از بازار مشخص کرده ایم:

  • سایتوتک هندی از 350 هزار تومان
  • سایتوتک آمرکیایی از 950 هزار تومان
  • سایتوتک آلمانی از 890 هزار تومان

قرص سایتوتک در بسته بندی ورقی 10 تایی و 14 تایی است. نام دارویی قرص سایتوتک میزوپروستول است. سایتوتک به تنهایی یا باقرص میپریستون نیز مصرف می شود. قیمت قرص سایتوتک اعلام شده برای هر ورق قرص سایتوتک است. در اینجا قیمت سایتوتک با دلار 55 هزار تومان محاسبه شده است.

The price of cytotec tablets

قیمت قرص سایتوتک

 

قیمت قرص سایتوتک در تهران

قیمت قرص سایتوتک در تهران در خیابان ناصر خسرو در سال جدید 1402 از 400 هزار تومان خرید و فروش می شود. البته بعضی از فروشنده ها تا 1.5 میلیون هم قیمت دادند. انواع قرص های سایتوتک هندی و کانادایی برای فروش موجود بود. البته به همه فروشندگان قرص سایتوتک در خیابان نمیشه اعتماد کرد. و باید دارو سایتوتک اورجینال را بشناسید.

 

 

تشخیص سایتوتک اصل از فیک

تشخیص سایتوتک اصلی و نسخه های تقلبی می تواند دشوار باشد، زیرا داروهای تقلبی می توانند به گونه ای طراحی شوند که ظاهری مشابه با محصول اصلی داشته باشند. با این حال، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از خرید محصول اصلی انجام دهید:

 

1. خرید قرص سقط جنین سایتوتک از جای معتبر

سایتوتک را فقط از داروخانه ها یا تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. اگر از سایت خرید می کنید از وب سایتی خرید کنید که امکان پرداخت درب داشته باشد تا قرص را بتوانید بررسی کنید.

 

2. بسته بندی سایتوتک را بررسی کنید

به دنبال علائمی باشید که بسته بندی دستکاری شده یا کیفیت پایینی دارد. بسته بندی سایتوتک باید به درستی مهر و موم شده باشد و باید شامل نام، آدرس و اطلاعات تماس سازنده باشد.

 

3. قرص های سایتوتک را چک کنید

قرص ها باید دارای علامت های اصلی باشند که شامل حروف “SEARLE” و عدد “1461” است. قرص ها باید صاف و دارای رنگ و شکل ثابت باشند.

 

4. با پزشک صحبت کنید

اگر در مورد اورجینال بدون سایتوتک خود مطمئن نیستید، می‌توانید با پزشک متخصص زنان و زایمان خود مشورت کنید، که می‌تواند به شما در تعیین اصل بودن و بی‌خطر بودن دارو کمک کند.

 

5. سایتوتک کشور نیجریه را مصرف نکنید

سایتوتک های کشور نیجریه فیک هستند قرص های تولیدی این کشور را به هیچ وجه مصرف نکنید.

 

بیشتر بخوانید: سقط جنین به روش طب سوزنی

قرص سایتوتک فایزر

 

قرص سایتوتک فایزر

سایتوتک توسط Pfizer، یک شرکت داروسازی چند ملیتی توسعه یافته و تولید شده است. این دارو برای اولین بار توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در سال 1988 برای پیشگیری از زخم معده ناشی از استفاده طولانی مدت از داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی (NSAIDs) مانند آسپرین و ایبوپروفن تأیید شد.

  • سایتوتک در فهرست مدل داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی قرار دارد که فهرستی از مهم ترین داروهای مورد نیاز برای هر کشور است.
  • سایتوتک همچنین در درمان خونریزی پس از زایمان در کشورهای درحال توسعه، استفاده می شود.
  • سایتوتک به دلیل استفاده غیرقانونی از آن برای سقط جنین موضوع بحث و مناقشه بوده است. در حالی که در صورت استفاده صحیح از آن یک گزینه موثر و ایمن برای سقط جنین دارویی است.
  • سایتوتک بسته به اندیکاسیون پزشکی خاص در فرمولاسیون های مختلفی از جمله قرص، شیاف واژینال و تزریقی موجود است.
  • میزوپروستول در زنان باردار با سابقه سزارین یا سایر جراحی های رحمی و حاملگی خارج از رحم به دلیل خطر پارگی رحم نباید استفاده شود.

 

قرص سایتوتک آف لیبل برای سقط جنین

قرص سایتوتک باید تحت نظارت پزشک استفاده شود، یک گزینه موثر و ایمن برای سقط جنین است. با این حال، استفاده آف لیبل آن نیز خطرات قابل توجهی از جمله پارگی رحم، خونریزی و عفونت را به همراه دارد. به همین دلیل fda تاییده برای استفاده جهت سقط جنین را نداده است.

 

چرا قرص سقط جنین مصرف کردم ولی سقط نشد؟

  1. احتمال فیک بودن قرص سایتوتک
  2. دوز ناکافی داروها
  3. استفراغ و اسهال به دنبال مصرف داروهای سقط جنین
  4. عفونت لگنی از قبل وجود داشته باشد
  5. حاملگی خارج رحمی تشخیص داده نشده (قرص های سقط جنین در اینجا می توانند بسیار خطرناک باشند)
  6. آسیب شناسی دهانه رحم مانند تنگی دهانه رحم که باز نمی شود
  7. عدم پیگیری مناسب برای تشخیص سقط جنین ناقص و خونریزی طولانی مدت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =