خرید قرص سقط جنین۰۹۲۳۳۸۶۷۷۵۰【لیست قیمت 1403】❤️

خرید قرص سقط جنین

در این مقاله قصد داریم نحوه خرید قرص سقط جنین را در سال 1403 را برای شما توضیح دهیم. با توجه به افزایش قیمت نرخ ارز قیمت قرص سقط جنین نیز افزایش قابل توجه ای داشته است. به صورتی که قبلا قرص سقط جنین هندی قیمتی حدود 300 الی 400 داشت به قیمت 500 الی 600 هزار تومان در سال 1403 رسیده است. منظور از قرص سقط جنین، قرص سایتوتک 200 میکروگرمی است که باعث سقط جنین در سه ماهه اول باردای می شود این قرص به صورت زیر زبانی و شیاف واژینالی مصرف می شود. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر برای خرید قرص سایتوتک داشتین با شماره ۰۹۲۳۳۸۶۷۷۵۰ تماس بگیرید.

خرید قرص سقط جنین در سال 1403

با توجه به طرح جدید جوانی جمعیت سختگیری های زیادی در مورد قرص سقط جنین و نحوه خرید آن وجود دارد به صورتی که امکان خرید قرص سقط جنین در داروخانه کار بسیار دشواری شده است. و تنها شیوه خرید سایتوتک از داروخانه ناسالم بودن جنین یا خطر جانی برای مادر با ادامه بارداری است. در غیر این صورت امکان خرید قرص سقط جنین وجود ندارد. قیمت قرص سقط جنین در داروخانه حدود 100 هزار تومان است. که نمونه ایرانی و اروپایی آن در داروخانه موجود است.

دیگر مقالات مرکز ما: آموزش خرید قرص سقط جنین آمریکایی 09233867750 اینترنتی و داروخانه

 

قرص سایتوتک

دوز مناسب برای سقط جنین با سایتوتک

شما برای سقط جنین با قرص سایتوتک به یک ورق قرص سایتوتک 200 میکروگرمی نیاز خواهید داشت. هر وعده شما مجاز به مصرف 800 میکروگرم سایتوتک یعنی 4 عدد قرص سایتوتک هستیند. در صورتی که خونریزی شدید داشتین دیگر مصرف دارو را ادامه ندهید در صورت عدم کارکرد دارو می توانید مصرف سایتوتک را تا 3 نوبت ادامه دهید. از علائم سقط جنین گرفتگی شدید بدن و خونریزی در کنار دفع بافت جنین به اندازه لیمو است.

دیگر مقالات مرکز ما: قیمت قرص سایتوتک

قیمت قرص سایتوتک چنده؟

همان طور که می دانید بازار سایتوتک غیرقانونی است و در بازار غیر قانونی قیمت به مراتب بالا است. قرص سایتوتک توسط کشور های مختلفی از جمله ایران، امریکا، آلمان، انگلیس، هند و… خیلی کشور های دیگر تولید می شود. قرص سقط جنین آمریکایی از 1300 در سال 1403 به فروش می رسد و بعضی فروشنده ها تا 2 میلیون قیمت دادند.

قرص سقط جنین آلمانی و انگلیسی هم از یک میلیون قیمت دارد. و ممکن است تا 1.800 هم به فروش برسد. قرص سایتوتک هندی قیمتی حدود 600 هزار تومان دارد.

نکته که بسیار حائز اهمیت است این است که قبل از خرید قرص سقط جنین از اصل بودن آن مطلع شوید و قرص را از نزدیک بررسی کنید. و از اصالت داروی سقط جنین باخبر شوید.

 

در چه صورت باید مواظب باشیم؟

قرص سقط جنین سایتوتک یکی از دارو های پر مصرف برای سقط جنین است که نسبت به دیگر روش های سقط جنین عوارض جانبی پایینی دارد. اما باید این دارو را زیر نظر متخصص مصرف کنید چرا که در صورت این که بارداری خارج از رحم، مشکل و اسکار در رحم، سابقه سزارین و چندین زایمان طبیعی داشته باشید ممکن است باعث آسیب جدی به مادر شود.

همچنین باید دوز مناسب از این دارو را مصرف کنید و در صورت مصرف بیش از حد این دارو ممکن است بارداری در آینده را با مشکل روبه رو سازد.

مصرف سایتوتک

قرص سایتوتک را چگونه مصرف کنم؟

قرص سایتوتک در کنار قرص دیگری با نام میفپریتسون مصرف می شود. اما در ایران به دلیل غیرقانونی بودن میفپرستون فقط از قرص سایتوتک برای سقط جنین استفاده می شود. سایتوتک به تنهایی باعث سقط جنین می شود.

برای صرف زیرزبانی سایتوتک 4 عدد از قرص سایتوتک زیر زبان یا کنار لپ قرار دهید و به اندازه نیم ساعت صبر کنید تا قرص از راه پوست دهان شما جذب بدن شود. پس از نیم ساعت باقی مانده سایتوتک را یک لیوان آب میل کنید.

در صورت مصرف به شکل شیاف واژینال نیز دست خود را تمیز بشویید و 2 عدد قرص سایتوتک را به اندازه دو بند انگشت در واژن قرار دهید و اجازه دهید تا جذب شود. پس آن گرفتگی و خونریزی را مشاهده خواهید کرد.

دیگر مقالات مرکز ما: خرید قرص سقط جنین

سایتوتک یا کورتاژ کدام بهتر است؟

این که از کدام شیوه برای سقط جنین استفاده کنید نیازه به نظر پزشک و وضعیت بدنی شما دارد. مثلا اگر بارداری شما بیشتر از 12 هفته است پزشک برای سقط جنین کورتاژ تجویز می کند. و در بارداری های زیر سه ماه بیشتر قرص سایتوتک تجویز می شود. همچنین در صورتی که بارداری خارج رحم باشد باید داروی با نام متوترکسات مصرف شود. پس شرایط بدنی و سن بارداری شما در انتخاب این که از چه شیوه سقط جنین استفاده کنید تاثیر دارد.

به صورت کلی سقط جنین با سایتوتک هم هزینه پایینتر و هم عوارض جانبی کمتری دارد. همچنین این قرص را می توانید زیر نظر متخصص در خانه مصرف کنید. پس نظر ما این است ابتدا به متخصص مراجعه کنید و سونوگرافی رحمی بگیرید تا بهترین شیوه سقط جنین برای شما در نظر گرفته شود.

 

در صورت مصرف سایتوتک در آینده باردار می شوم؟

شاید این سوال برا خیلی از شما ها پیش آمده باشد که آیا سایتوتک باعث ناباروری می شود؟ باید در جواب این سوال بگوییم که در صورتی که سایتوتک به صورت صحیح و زیر نظر متخصص با انجام سونگرافی مصرف شود مشکلی برای بارداری شما در آینده پیش نخواهد آمد. اما زمانی که به صورت خودسرانه این قرص را مصرف کنید و دوز بالا از آن مصرف کنید احتمال بروز چنین عارضه ای ممکن است. پس قبل از مصرف با متخصص صحبت کنید و از ایشان مشاوره بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =