آیا گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

آیا گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

 

آیا گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

 

سقط جنین با گوجی بری آیا گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟ آیا زنان باردار می توانند گوجی بری مصرف کنند؟ چه میزان گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

سقط جنین با گوجی بری

آیا گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

بله. گوجی بری حاوی مقادیر بالایی از ویتامین C است که می تواند به طور طبیعی باعث سقط شدن جنین شود. گوجی بری همچنین حاوی بتائین است (یک ماده نیتروژن آلی که باعث انقباض رحم و منجر به سقط جنین می شود). معمولا مصرف 10 گرم توت گوجی بری در طول بارداری بی ضرر است. با این حال، افزایش این مقدار می تواند منجر به سقط جنین طبیعی و بی خطر شود.

گوجی بری برای قرن ها جزئی جدایی ناپذیر از طب سنتی چین بوده است. گوجی بری دارای مواد مغذی زیادی است. گوجی بری به عنوان یک داروی گیاهی در نظر گرفته میشود که هر کدام از قسمت های آن یعنی میوه، شاخه و برگ هایش هر کدام خواص متفاوتی دارند. گوجی بری معمولا به شکل خشک شده بفروش میرسد. گوجی بری حاوی 18 آمینو اسید، سطوح بالای کاروتنوئید ها همچون بتا کاروتن، زاکسانتیین، لوتین، لیکوپن، پروتئین، امگا 3، امگا 6، ویتامین های A، B1، B2، B6، C و E میباشد.

 

خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سایتوتک

 

آیا زنان باردار می توانند گوجی بری مصرف کنند؟

بله زنان باردار میتوانند از گوجی بری استفاده کنند اما دوز مصرف و روش مصرف این میوه اهمیت بسیاری دارد که در ادامه اطلاعات مفیدی در این رابطه به شما خواهیم گفت.

چه میزان گوجی بری باعث سقط جنین می شود؟

سطح بسیار بالای ویتامین C موجود در گوجی بری چیزی است که آن را در بارداری خطرناک میسازد. البته مصرف گوجی بری به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در طول بارداری ممنوع نیست. گیاه پزشکان مصرف حداکثر 10 گرم گوجی بری در طول دوران بارداری را توصیه کرده اند. این توصیه بدین معنا است که برای سقط جنین باید بیش از 10 گرم از گوجی بری بخورید.

روش استفاده از گوجی بری:

مقدار کمی از توت گوجی تازه یا خشک را مصرف کنید. میزان مصرف شما باید بیش از 10 گرم باشد.
یک لیوان آب بلافاصله بعد از مصرف آن بنوشید.
مصرف روزانه را تا زمان سقط جنین تکرار کنید.

هشدار! توت گوجی بری حاوی ترکیبات بتائین است که باعث افزایش فشار خون می شود، بنابراین اگر دچار فشار خون بالا هستید نباید از گوجی بری استفاده کنید.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 3 =