آیا گیاه کوهوش باعث سقط جنین میشود؟

آیا گیاه کوهوش باعث سقط جنین میشود؟

 

آیا گیاه کوهوش باعث سقط جنین میشود؟

 

 

سقط جنین با کوهوش آیا گیاه کوهوش باعث سقط جنین می شود؟ چه میزان کوهوش باعث سقط جنین می شود؟

خرید قرص سقط جنین

سقط جنین با کوهوش

آیا کوهوش باعث سقط جنین می شود؟

بله اگر کوهوش در اندازه و به شکل مناسب مصرف شود و همچنین ترکیب درستی انتخاب شود (ترکیب دو نوع خاص از کوهوش) میتواند باعث سقط جنین شود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله همراه ما باشید تا همه آنچه باید درباره خطر سقط جنین و کوهوش نیاز دارید بدانید را به شما بگوییم.

چه میزان کوهوش باعث سقط جنین می شود؟

اگر کوهوش آبی و کوهوش سیاه باهم استفاده شوند میتواند باعث انقباض رحم شود چراکه این ترکیب دارای موادی به نام اکسایتوسین و کولوساپونین میباشد.

کوهوش آبی و سیاه باید در غالب تنتور مصرف شود (تنتور مخلوطی است که با ترکیب الکل و دارو بدست میاید) چراکه گیاهان دارویی خانواده کوهوش دارای ترکیبی هستند که در آب حل نمیشوند.

دوز مناسب برای سقط جنین با کوهوش 20 قطره از هر کدام از کوهوش های آبی و سیاه، هر چهار ساعت یکبار به مدت 5 روز است. کوهوش آبی ابتدا روند سقط را شروع میکند و کوهوش سیاه اثرات آن را با نرم و منقبض کردن رحم تقویت میکند.

اکثر گیاه پزشکان میگویند که کوهوش قرمز را 24 ساعت پس از شروع مرحله سقط جنین بخورید تا مطمئن شوید که بقایای جنین از رحم شما خارج میشود.

توجه! هرگز فراموش نکنید که استفاده از دوز های زیاد گیاهان دارویی خانواده کوهوش میتواند آسیب های جدی به کبد و کلیه ها بزند.

کولوساپونین موجود در کوهوش میتواند منجر به نازک شدن عروق خونی گردد به همین دلیل استفاده از مکمل های مناسب تر است چراکه کنترل کردن دوز مصرفی با مکمل ها خیلی راحت تر است. هر چهار ساعت و یا تا زمانی که انقباضات و گرفتگی های رحم شروع شود باید یک واحد از مکمل کوهوش استفاده کنید.

پس از این مرحله هر 20 دقیقه یکبار از مکمل استفاده کنید و این کار را تا اتمام پروسه سقط ادامه دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

کوهوش و سقط جنین

کوهوش سیاه، آبی و قرمز هر کدام یک گیاه دارویی منحصر به فرد هستند که خواص متفاوتی دارند.

خانواده کوهوش برای قرن ها در طب سنتی در کشور های شرقی استفاده شده است. کوهوش آبی برای تنظیم کردن هورمون ها در خانم ها بسیار عالی است. این گیاه باعث روان شدن گرفتگی های قاعدگی میشود و درد را کاهش میدهد. همچنین عادت ماهیانه را منظم میکند.

زمانی که از کوهوش آبی در هفته آخر بارداری استفاده شود، دیواره های رحم را نرم کرده و بدن را برای زایمان آماده میکند. کوهوش آبی همچنین در درمان اندومتریوز یا سندرم تخمدان پلی کیستیک، کلامیدیا و دیسپلازی رحم استفاده میشود.

کوهوش سیاه نیز توسط خانم های یائسه برای تسهیل علائمی همچون زودرنجی، عوض شدن سریع خلق و خو و بیخوابی استفاده میگردد.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =