بوی رنگ موجب سقط جنین میشود

 

بوی رنگ موجب سقط جنین میشود

 

بوی رنگ موجب سقط جنین میشود

 

رنگ های سربی استفاده نمی شود اما شاید در بعضی ساختمان ها استفاده شود .بوی رنگ به خاطر وجود مواد شیمیایی برای خانم های باردار و جنین شان خطرناک است. بعضی از خانم ها می خواهند برای کودک شان اتاق را نونوار کنند و تصمیم می گیرند دیوارهای خانه را نقاشی کنند. در این مواقع سوال مطرح می شود که آیا بوی رنگ و نقاشی برای بارداران مضر می باشد؟

باید پاسخ داد که بستگی به نوع رنگ دارد و برخی رنگ ها مواد شیمیایی دارند که نباید در مواجهه با زنان باردار قرار گیرند. رنگ حاوی رنگدانه است که شامل سرب، روی و آلومینیوم می باشد. البته اگر به طور محدود در معرض بوی رنگ قرار گیرید خطر جدی شما و جنین تان را تهدید نمی کند. در این مطلب انواع رنگ را بررسی می کنیم.

خرید قرص سقط جنین

خطر لاتکس یا آکریلیک رنگ

این رنگ را نمی توان با آب و صابون تمیز کرد و برای دوران بارداری مضر می باشد . اگر با استشمام این رنگ احساس بدی داشتید به فضای باز بروید و در آن مکان نمانید .

خطر رنگ های سربی

رنگ های سربی استفاده نمی شود اما شاید در بعضی ساختمان ها استفاده شود . استشمام گرد و غبار سرب برای مادر و جنین خطرناک می باشد . زمانی که رنگ پایه سرب از روی دیوار کنده شد و گرد و غبار کاملا از بین رفت ، وارد اتاق دیگری شوید .

خطر رنگ های روغنی

رنگ های روغنی حلال دارند و قرار گرفتن در معرض حلال باعث سقف جنین می شود . اگر خیلی در مواجهه با رنگ های روغنی قرار گیرید خطر نقص جنین و مشکلات یادگیری شما را تهدید می کند . اگر می خواهید اتاق کودک تان را با رنگ روغنی رنگ کنید داخل خانه نباشید و بعد از چند روز که کاملا بوی رنگ از اتاق خارج شد به خانه برگردید. اما رنگ های روغنی خطری برای نوزاد ندارند.

اگر درشرایطی هستید که مجبورید در معرض رنگ های روغنی قرار گیرید موارد زیر را رعایت کنید تا خطر سقط جنین در شما کاهش یابد …

بوسیله شلوار بلند، پیراهن آستین بلند و دستکش پوست تان را از مواجه با رنگ حفظ کنید.

در مکانی که رنگ آمیزی می شود نه چیزی بخورید و نه چیزی بنوشید.

پنجره های اتاق را باز بگذارید و یک ماسک برای پیش گیری از ورود ذرات مضر و گازها به راه تنفسی تان بزنید.

سعی کنید تا حد ممکن از اتاق خارج شوید و به محض اینکه احساس بدی داشتید اتاق را ترک کنید و هوای تازه ای استشمام کنید.نظرات خود را در قسمت دیدگاه ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =